Материалы за 05.06.2025 » ЖОББМ №34 Қызыл таң
Жамбылская область әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
«№34 жалпы орта білім беретін мектеп»
отдела образования Кордайского района
Приемная
+7(72636) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72636) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» Материалы за 05.06.2025
"Достық" сауықтыру лагерінде "Театр" күні
05
маусым
2025
"Достық" сауықтыру лагерінде "Театр" күні
№34 ЖОББМ "Достық" сауықтыру лагерінде 5-маусым күнін "Театр" күні деп аталып өтілді. Бұл күннің мақсаты: балалардың сахна өнеріне деген қызығушылығын арттыру, актерлік шеберліктерін шыңдау, театр мәдениеті туралы білімдерін кеңейту. Осыған орай "SunTEAM" тобы " Түлкі мен қоян" ертегісінің сахналық қойылымына қатысып, өз рөлдерін жоғары деңгейде орындады. Школьникам сөйлеу мәдениетін, шығармашылық қабілеттерін және ертегі арқылы берілетін адамгершілік қасиеттерді дамыту болды. Сахнада оқушылар
"Ертегілер еліне саяхат"
05
маусым
2025
"Ертегілер еліне саяхат"
"Қыран" тобы "Ертегілер еліне саяхат" қойылымында "Егінші мен Қасқыр" ертегісінен сахналық қойылым көрсетті. Мақсаты: оқушылардың ертегі оқуға қызығушылығын арттыру. Ұжымдыққа, бірлікке тәрбиелеу.  Егінші- Ахмет Асылхан, Қасқыр - Қамай Нұрсұлтан, Түлкі - Хусайн Айым, Аңшылар- Қамай Ерсұлтан, Ержан Алдияр. Оқушылар белсене қатысып, өз рөлдерін жақсы орындады.  Топ жетекшісі: Туребаева З.Д.
"Достық  сауықтыру" лагерінде "Қыран " тобымен "Таза  Қазақстан" тақырыбында  оқушылар қолымен түрлі заттар
05
маусым
2025
"Достық сауықтыру" лагерінде "Қыран " тобымен "Таза Қазақстан"
2025  жылдың 5-маусым күні "Достық  сауықтыру" лагерінде "Қыран " тобымен "Таза  Қазақстан" тақырыбында  оқушылар  түрлі  заттар  жасады. Сабақтың  мақсаты: Школьникам  қалдық заттарды  қайта өңдеудің маңызын  түсіндіру, экологиялық сананы қалыптастыру, қолөнер арқылы  шығармашылықтарын  дамыту.  Сабақ  барысында балалар қалдық заттардан  құмыра ,стакан машина, гүл және гүл салатын үлкен  құмыра жасады, қағаздардан түрлі композиция құрастырды нәтижесінде көбелек, тал жасап  көрме  ұйымдастырды.