Материалы за 27.10.2022 » ЖОББМ №34 Қызыл таң
Жамбылская область әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
«№34 жалпы орта білім беретін мектеп»
отдела образования Кордайского района
Приемная
+7(72636) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72636) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» Материалы за 27.10.2022
"Бақытты бала-бақытты ана- бақытты отбасы-бақытты ел" тақырыбында көп балалы аналармен кездесу
27
қазан
2022
"Бақытты бала-бақытты ана- бақытты отбасы-бақытты ел" тақырыбында көп
Мектепте 2022 жылдың 27 қазан күні Дүниежүзілік балаларды қорғау күнін мерекелеуге арналған "Бала құқығы-адам құқығы" атты іс-шара жоспарына сай "Бақытты бала-бақытты ана- бақытты отбасы-бақытты ел" тақырыбында көп балалы аналармен кездесу өтті. Отбасы мемлекеттің негізгі буыны. Тәрбие отбасынан басталады, болашақ ұрпақтың еліне, Отанына деген сүйіспеншілігі ананың ыстық алақаны арқылы қалыптасады. Осы орайда көп балалы аналармен кездесу барысында Балдан тәтті не?, Шаңырақ иесі кім?, Балаға кім
"Жас математиктер" тақырыбында сыныптан тыс сабақ
27
қазан
2022
"Жас математиктер" тақырыбында сыныптан тыс сабақ
Бастауыш сынап бірлестігінде "Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру" тақырыбындағы айлық  барысында 4-сынып мұғалімі З.Туребаева математика пәнінен "Жас математиктер" тақырыбында сыныптан тыс сабақ өтті. Сабақтың мақсаты: Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, математика пәніне деген қызығушылығын ояту. Оқушылардың математикалық ой-өрісін дамыту. Оқушыларды алғырлыққа, ізденімпаздыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Сайыс "Тапқырлар", "Жүйріктер" екі тобының арасында
подготовка учащихся 11- класса к итоговой аттестации.
27
қазан
2022
подготовка учащихся 11- класса к итоговой аттестации.
Согласно плану мероприятий проводимых в средней общеобразовательной школе N34 во время осенних каникул учителем русского языка и литературы Муртазаевой Г. Б. ведëтся подготовка учащихся 11- класса к итоговой аттестации. Письменный экзамен по предмету русский язык и литература ( в школах с нерусским языком обучения) проводится в два этапа. В первой части даются четыре коротких текста, общий объём которого не превышает 400 слов. Определяют связь между идеями, выраженными в отрывках, и 10