29
сәуір
2021
«Оқыту мен оқу үрдісін жақсарту мақсатында Lesson Study үрдісін пайдалану»
29.04.2021 жылы серіктес мектептер арасынды онлайн форматында «Оқыту мен оқу үрдісін жақсарту мақсатында Lesson Study үрдісін пайдалану» тақырыбында вебинар өтті.
Семинарда «Оқыту мен оқу үрдісін жақсарту мақсатында Lesson Study үрдісін пайдалану» тақырыбында кіріспе бөлімінде семинардың мақсаты , табыс критерийлері, түйінді идеялары Lesson Study –дің ерекшеліктері, жүргізу кезеңдері, нәтижесі туралы айтылды. «Білім сапасын арыттыру мақсатында оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіру» мектептің іс- тәжірибиесімен бөлістік. Яғни, мектепте білім сапасы төмен 6-сынып оқушыларыларының білім сапасын көтеру, сонымен қатар пән мұғалімдерінің өзара тәжірибие алмасуын, кәсіби шеберлігін, бақылау дағдыларын дамыту мақсатында сынып жетекшісімен, мектеп психологымен, мектеп модератырымен бірлескен түрде Lesson Study үдерісі жүргізілді. Себебі, І-тоқсанның қорытындысы бойынша 6-сынып мектеп бойынша ең төмен білім сапасын көрсетті. Аталған сынып бойынша қазақ тілі, жаратылыстану, математика пәндері бойынша Lesson Study жұмыстары жоспарланып өткізілді. Lesson Study-ді жүргізу үшін топ мүшелері және пән мұғалімдері бірлесе отырып жоспар құрды, МАЛС сауалнамасы алында, бірлесіп тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы қысқа мерзімді жоспарлары жасалынды. А,В,С оқушылары таңдалып сол оқушылардың іс-әрекеттері бақыланды. Нәтижесінде 6-сынып оқушыларының білім сапасы артты, берілген мәтіндердің негізгісін сұрыптай алды, өз бетімен тірек сызбалармен, суреттермен, кестелермен жұмыс жасай алады, оқыған материалдарына сүйене отырып, жоспар құра алады, қосымша алынған материаладарды тақырыппен байланыстырып, өз бетімен талдай алады. Семинар соңында кері байланыс алынып, қорытындыланды.
Семинарда «Оқыту мен оқу үрдісін жақсарту мақсатында Lesson Study үрдісін пайдалану» тақырыбында кіріспе бөлімінде семинардың мақсаты , табыс критерийлері, түйінді идеялары Lesson Study –дің ерекшеліктері, жүргізу кезеңдері, нәтижесі туралы айтылды. «Білім сапасын арыттыру мақсатында оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіру» мектептің іс- тәжірибиесімен бөлістік. Яғни, мектепте білім сапасы төмен 6-сынып оқушыларыларының білім сапасын көтеру, сонымен қатар пән мұғалімдерінің өзара тәжірибие алмасуын, кәсіби шеберлігін, бақылау дағдыларын дамыту мақсатында сынып жетекшісімен, мектеп психологымен, мектеп модератырымен бірлескен түрде Lesson Study үдерісі жүргізілді. Себебі, І-тоқсанның қорытындысы бойынша 6-сынып мектеп бойынша ең төмен білім сапасын көрсетті. Аталған сынып бойынша қазақ тілі, жаратылыстану, математика пәндері бойынша Lesson Study жұмыстары жоспарланып өткізілді. Lesson Study-ді жүргізу үшін топ мүшелері және пән мұғалімдері бірлесе отырып жоспар құрды, МАЛС сауалнамасы алында, бірлесіп тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы қысқа мерзімді жоспарлары жасалынды. А,В,С оқушылары таңдалып сол оқушылардың іс-әрекеттері бақыланды. Нәтижесінде 6-сынып оқушыларының білім сапасы артты, берілген мәтіндердің негізгісін сұрыптай алды, өз бетімен тірек сызбалармен, суреттермен, кестелермен жұмыс жасай алады, оқыған материалдарына сүйене отырып, жоспар құра алады, қосымша алынған материаладарды тақырыппен байланыстырып, өз бетімен талдай алады. Семинар соңында кері байланыс алынып, қорытындыланды.
