Материалы за 20.02.2023 » ЖОББМ №34 Қызыл таң
Жамбылская область әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
«№34 жалпы орта білім беретін мектеп»
отдела образования Кордайского района
Приемная
+7(72636) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72636) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» Материалы за 20.02.2023
«Тәтті нан өнімдерін әсемдеу» тақырыбында «Ашық есік күні»
20
ақпан
2023
«Тәтті нан өнімдерін әсемдеу» тақырыбында «Ашық есік күні»
20.02.2023 ж. №9 Меркі колледжінің ұйымдастырумен   «Питаниеды ұйымдастыру»  әдістемелік бірлестігінің онкүндігінің жоспары аясында, "Мамандық таңдаудың бір жолы кәсіби бағдар беру" мақсатында «Питаниеды ұйымдастыру» мамандығының өндірістік оқыту шеберлері Э.У Аденова және Н.Қ.Бөрібаева  студенттерімен «Тәтті нан өнімдерін әсемдеу» тақырыбында «Ашық есік күні» өткізілді. «Ашық есік күні» іс-шарасына  мектебіміздің 8-9 сынып білім алушылары қатысты.
"Кәсіби бағдар -болашаққа жол" тақырыбында  онкүндіктің ашылуы
20
ақпан
2023
"Кәсіби бағдар -болашаққа жол" тақырыбында онкүндіктің ашылуы
№ 34 жалпы орта білім беретін мектебінде 20.02.2023 жылы кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүзеге асыруға бағытталған"Кәсіби бағдар -болашаққа жол" тақырыбында  онкүндіктің ашылуы өткізілді. Мақсаты: білім алушылардың түрлі кәсіпке қызығушылықтарын арттыру, мамандықтар туралы ой өрісін кеңейту, мамандықты дұрыс таңдаудағы басты қағидаларды түсіндіру. Онкүндіктің ашылуында мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары А.Н.Ертаева сөз алып « Мамандықты дұрыс таңдау, табысты өмірдің кілті» дей
(Жануарлар) тақырыбында ашық
20
ақпан
2023
(Жануарлар) тақырыбында ашық
N34 жалпы орта білім беретін мектебінде қоғамдық -гуманитарлық тарих және ағылшын тілі пәнінің бірлестігінің жоспарына сәйкес 17.02.2023 жылы ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Ж.М.Абдукадирова 5-сынып оқушыларымен <Animals> (Жануарлар) тақырыбында ашық сабағын өтті. Ашық сабақтың мақсаты: Школьникам жануарлар туралы нақты мәліметтер беру және олардың домнемесе жабайы жануарлар туралы екенін ажырата білу. Ашық сабақ барысында Wordwall платформасы арқылы оқушыларды 2-топқа бөліп, топтық,